måndag 9 januari 2017

Småköp & DI

 Idag gick några av de planerade köpen som jag lade in förra veckan igenom. Att de gick igenom så här tidigt var inte planerat. Antagligen hade jag kunnat få aktierna billigare än nu.
 Egentligen spelar det ingen roll i det stora hela. Tanken är fortfarande att jag skall äga dessa aktier inom en ansenlig tidsrymd.
De köp som gick genom var 20 Nolato, 55 SJR och 25 Ework. Så nu är jag nära mitt mål för februari.
Idag kom även min första Dagens Industri som jag fick en prenumation av i födelsedagspresent. Passar mig ypperligt då jag nu är pappaledig. Även om jag antagligen inte skulle köpt det själv utan läst på biblioteket så är det nice att känna sig lite som en direktör vid frukostbordet.
Jag läser även Tronstriden av Jens B Nordström. En fascinerande bok på många sätt. En recension kommer att komma. Nu skiter jag i det här och går och simmar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar